Zobacz inne dyskusje:





Zobacz aktualny podział głosów:

31
4
  • Wow, that's a really clever way of <a href="http://syndubczjb.com">thkniing</a> about it!
    Starleigh (2016-05-21 15:17:38)
  • Potrzebna jest zmiana podejścia obu stron do siebie wzajemnie, a nie tylko lekarzy i pielęgniarek do pacjentów. Lekarze i pielęgniarki muszą pamiętać o odpowiednim podejściu do pacjenta, ale też pacjenci muszą przestać się zachowywać jak przysłowiowe "Święte krowy". Pacjent ma prawa, ale w ramach tych praw nie leży prawo do okazywania braku szacunku i chamstwa wobec personelu, a to coraz częstsze zjawisko.
    Piotr (2014-10-21 11:04:03)
  • http://www.youtube.com/watch?v=MT7WIvmlgF8
    ronek (2014-09-27 09:52:46)
  • Pielęgniarki i tak już za mało zarabiają!
    anna (2014-09-09 10:53:00)
  • That's a quikt-witced answer to a difficult question
    Wiseman (2016-05-19 18:06:59)
  • Zdecydowanie tak, ale to bardziej złożone zagadnienie, obejmuje zakres specjalności, stopień konieczności kontaktów z pacjentem, również stosunek pacjenta do lekarza. Obecne podejście do pacjenta i jego rodziny, pełne wyższości, często pogardy i lekceważenia to wynik stereotypu,nakazującego postrzegania lekarza, podobnie jak księdza, jako kogoś wyższego, zbawcy ratującego życie. Rzadkością, jest lekarz, który po pierwsze postrzega człowieka jako całość, po drugie, widzi i docenia rolę emocji, przede wszystkim, okazuje cierpliwość, wyrozumiałość, empatię i daje pacjentowi poczucie, że można mu ufać. To powinno by oczywiste, natomiast ze strony pacjenta- szacunek, ale nie uniżoność. Póki co, dla wielu lekarzy pacjent to zasadniczo kupa flaków, które trzeba dokładnie obejrzeć, poprzestawiać i poukładać, a na emocje nie ma czasu, bo nie może się przecież pomylić w klasyfikowaniu flaków. Tylko że pacjenci coraz mniej ufają lekarzom. Ciekawe, dlaczego? Może ocena pracy lekarza powinna zawierać opinie od pacjentów i jego rodzin? I jeszcze jedno, częściej, to właśnie pielęgniarki są miłe i okazują troskę i zrozumienie. Nie pracują lżej niż lekarze.
    kankan (2016-03-15 09:04:38)
  • Śmiali się z pacjenta tylko dlatego że był otyły
    Oburzona (2016-03-04 14:03:53)
  • <a href="http://buy-amoxil.us/#8413">buy amoxil</a>, [url="http://buy-amoxil.us/#8413"]buy amoxil[/url], http://buy-amoxil.us/#8413 buy amoxil,
    source (2015-07-03 23:51:27)
  • Chodzą z podniesioną głową a pacjenci a zwłaszcza matki z dziećmi na oddziałach muszą chodzić na paluszkach i uważać co robią i jak się zachowuja, jednej przeszkadza to, drugiej tamto, nie wiadomo jak się zachowywać :(
    Iwona (2015-03-21 10:23:17)
  • Bo nawet prywatnie niewiele oprócz badań można w tych szpitalach da się załatwić a nawet nie ma cennika żeby się dowiedzieć ile to kosztuje zanim człowiek załatwi ubezpieczenie. Dodzwonić się nie można nikt tam nie pracuje, nie odbiera>
    Grzegorz (2015-03-03 15:13:26)
  • Jest wielu dobrych lekarzy i pielęgniarek ale nie potrafią tłumaczyć w sposób zrozumiały dla pacjenta, zaganiani zapomnieli o życzliwości i uśmiechu, a dobre samopoczucie i psychika pacjenta też jest ważna w procesie dochodzenia do zdrowia.
    Urszula (2014-11-18 09:57:47)
  • Niestety ostanie lata wykazały' że najważniejsze są dobra, a nie dobro pacjenta.
    jarek (2014-11-17 17:49:06)
  • często spotykamy się z podejściem przedmiotowym do pacjenta, zapominamy o lękach, emocjach i obawach chorego oraz jego rodziny.
    Kasia (2014-10-31 09:40:20)
  • NIE WSZYSCY MAJĄ CIERPLIWOŚĆ DLA PACJENTÓW
    ANNA (2014-10-29 18:07:23)
  • Lekarze traktują pacjentów przedmiotowo, jak idiotów, nie udzielając nam wystarczającej informacji oraz nie dopuszczając do głosu. Pielęgniarki starszego pokolenia w ogóle nie potrafią nie odnaleźć w konfrontacji z pacjentem, który neguje ich kompetencje (jako pacjentka kardiologiczna, zdarzyło mi się odmówić współpracy pielęgniarce, wbijającej się byle jak w moje żyły w poszukiwaniu takiej, która utrzyma wenflon; miało to miejsce po ciężkiej operacji serca, gdy przetransportowano mnie już do miejscowego PZOZu w Starachowicach, w celu ostatecznego wyleczenia operowanej infekcji wsierdzia - miałam przeszczep zastawki mitralnej - czekała mnie zatem jeszcze kilkutygodniowa hospitalizacja z podawaniem leków drogą dożylną włącznie. Gdy zgłosiłam zastrzeżenia co do kompetencji tej pani - wszak moje żyły musiały jeszcze trochę wytrzymać - ona "strzeliła focha" i nie zajmowała się mną już do końca pobytu. To bardzo nieprofesjonalna postawa).
    Marta Szperlich-Kosmala (2014-10-21 12:28:24)
  • Lekarze traktują pacjentów przedmiotowo, jak idiotów, nie udzielając nam wystarczającej informacji oraz nie dopuszczając do głosu. Pielęgniarki starszego pokolenia w ogóle nie potrafią nie odnaleźć w konfrontacji z pacjentem, który neguje ich kompetencje (jako pacjentka kardiologiczna, zdarzyło mi się odmówić współpracy pielęgniarce, wbijającej się byle jak w moje żyły w poszukiwaniu takiej, która utrzyma wenflon; miało to miejsce po ciężkiej operacji serca, gdy przetransportowano mnie już do miejscowego PZOZu w Starachowicach, w celu ostatecznego wyleczenia operowanej infekcji wsierdzia - miałam przeszczep zastawki mitralnej - czekała mnie zatem jeszcze kilkutygodniowa hospitalizacja z podawaniem leków drogą dożylną włącznie. Gdy zgłosiłam zastrzeżenia co do kompetencji tej pani - wszak moje żyły musiały jeszcze trochę wytrzymać - ona "strzeliła focha" i nie zajmowała się mną już do końca pobytu. To bardzo nieprofesjonalna postawa).
    Marta Szperlich-Kosmala (2014-10-21 12:21:31)
  • Bo lekarze a właściwie ich przełożeni zapomnieli że najważniejszy jest pacjent!Mam 70 lat i życzę wszystkim lekarzom by byli tak samo leczeni jak ja!
    Augustyn (2014-10-21 09:40:59)
  • Brak opieki diagnozoaania procedury zabraniajace robienia wielu badań potrzebnych do prawidłowego diagnozowania.
    Małgorzata (2014-10-21 01:38:42)
  • Nie chce tego komentowac .Powiem tylko ze przez mc. bylam z mezem w warszawskim szpitalu!!!Wypisano meza w "stanie dobrym"!!!A po 3 godz umiera w drodze do domu!!!!!!!
    Anna (2014-10-20 21:39:54)
  • bo jeszcze jest wiele szpitali w tym kraju które są w głębokiej komunie
    Michał (2014-10-20 20:25:34)
  • bo traktują pacjenta jak liczbę,modlą się tylko o to by o nic zapytać,a jak już zapytasz to NIE MA MIEJSC,ZA ROK,SPADAJ PACJENCIE,KAWE PIJE
    Mariola (2014-10-20 18:33:40)
  • Uważam, że tak przykładem jest Dr Miśkiewicz z Wrocławskiego szpitala im T.Marciniaka po prostu lekarz anioł nigdy w życiu nie spotkałam tak wspaniałego człowieka. On powinien być przykładem dla innych.
    Natalia (2014-10-03 12:10:19)
  • Ostatnio korzystając z oddziału ratunkowego w Opolu na Katowickiej bylam milo zaskoczena. Lekarz mily i pani w rtg rowniez
    Renata (2014-10-02 11:32:24)
  • Myślę, że w wielu szpitalach pokutuje pogląd, że pacjent to petent, od którego można się opędzać. Pracownicy często są opryskliwi. Może to jakaś forma ucieczki przed odpowiedzialnością?
    Norbert (2014-10-02 11:27:42)
  • Tak bo zachowuja sie w stosunku do pacjenta jak by robili wielka laske ze pacjent smie wogole sie pojawiac.
    TERESA (2014-09-18 14:00:37)
  • Tak, ale nie wszystkich jak w każdym zawodzie są osoby, które muszą coś zmienić. Niemniej trzeba pamiętać, że większość lekarzy i pielęgniarek ma jednak dobre podejsćie do pacjentów. Pacjenci za to są coraz bardziej roszczeniowi i cześto niesprawidliwi. Nie wszystkich da radę wyleczyć........
    Aneta Naworska (2014-09-18 09:54:21)
  • Przepraszam, a co mają zarobki pielęgniarek do ludzkiego traktowania drugiego człowieka? Chorzy ludzie potrzebują wsparcia, zrozumienia i oczekują POMOCY.
    Ewa (2014-09-12 19:24:42)
  • Niektórzy nie biorą pod uwagę, że zdarzają się przypadki mniej typowe.
    Michał (2014-09-12 12:10:35)
  • Niektórzy nie biorą pod uwagę, że zdarzają się przypadki mniej typowe.
    Michał (2014-09-11 14:10:12)
  • Tak uwazam że tak wzorem jest poradnia onkologiczna Pracujaca tam dr.Malek i pani pielęgniarka są przykładem wspaniałego podejścia do pacjenta
    Krystyna (2014-09-10 22:09:04)
  • Brak wspolpracy lekarzy i pielegniarek lekarze ignoruja pacjentów
    Weronika (2014-09-09 22:13:19)
  • Lekarze traktuja pacjentow jak bydlo, zadkoscia jest lekarz, ktory wytlumaczy, przedyskutuje opcje i wyslucha pacjenta, ktory przeciez ma prawo decyzji o swom leczeniu.
    Andy (2014-09-09 19:04:34)
  • Tak potrzebna jest przedewszystkim niektorym pielegniarkom mam trojke dzieci i ptzy ostatnim poridzie polizna super ale pielegniarki z oddzialu juz nie krzyczaly nie tak sie dzieckiem zajmuje jak powinnam a to juz trzecie dziecko i chyba cis niecos wiem na ten temat ale one byly innego zdania. Powinny zmienic zawod bo jak zauwazylam to nie tylko ja yak obrywalam.
    Kinga (2014-09-09 15:27:43)
  • są wspaniali lekarze i są wspaniałe pielęgniarki, ale są też tacy którym trzeba przypomnieć po co są
    mat (2014-09-09 12:19:39)
  • Lekarze powinni pamiętać o tym, że ich czas dla pacjenta jest tak samo ważny, jak dobry sprzęt czy wygodne łóżko.
    Maria (2014-09-09 10:51:31)



Zobacz inne dyskusje: